Notícies


327 notícies | Pàgina 47 de 66

Cicle de Projeccions d'hivern-primavera 2016

21 de Gener del 2016

Cicle de Projeccions

Cicle de Projeccions d'hivern-primavera 2016

“EQUADOR. VOLCANS, NATURA I AMISTAT” a càrrec de Pedro Alcaraz i Cèsar Armengod.
Dijous 21 de gener a les 21:00 al CEB.
La República de l’Equador és un estat de l’Amèrica del Sud amb una diversitat geogràfica, paisatgística, climàtica i cultural molt notable. Amb una superfície com la meitat d’Espanya, podem trobar cèlebres muntanyes i volcans com el Chimborazo (6267 m) o el Cotopaxi (5897 m) el volcà actiu més alt del planeta. També descobrirem la costa del Pacífic, amb els seus manglars i les illes Galápagos, arxipèlag situat a uns 1000 km de la costa i on Darwin va desenvolupar la seva teoria de l’evolució. La meitat oriental del país està abocada cap a la conca del riu Amazones i allà predomina la selva tropical.


El CEB reuneix els expedicionaris de la via "Estel Impossible" al Baghirathi

21 de Desembre del 2015

Cicle de Projeccions

El CEB reuneix els expedicionaris de la via "Estel Impossible" al Baghirathi

Converses apassionades sobre el món de l'alpinisme, retrobament d'antics companys de cordada, referents de l'alpinisme català, escaladors, muntanyencs, emoció en estat pur. Aquest va ser l'ambient que es respirava a la sala de projeccions del museu municipal de Badalona.
El passat dijous 17 de desembre, Badalona va tornar a ser centre neuràlgic de l'alpinisme català. El Centre Excursionista de Badalona va reunir els expedicionaris que van obrir la via "Estel Impossible" al Baghirathi III. En Juan Tomás, en Sergi Martínez, en Josep Lluís Moreno i en Juan Carlos Aldeguer "Pato" van assistir a la projecció de la pel·lícula que varen fer l'any 1984, digitalitzada i remasteritzada per concloure el Cicle de Projeccions de tardor-hivern del CEB.


Presentació llibre "50 itineraris d'esquí de muntanya pel Pirineu català"

11 de Desembre del 2015

Cicle de Projeccions

Presentació llibre "50 itineraris d'esquí de muntanya pel Pirineu català"

El passat dijous 10 de desembre a les 20:00, va tenir a lloc la presentació del llibre "50 itineraris d'esquí de muntanya pel Pirineu català" d'en Pito Costa i Carles Lluch, editat per Cossetània Edicions. La presentació va reunir als grans divulgadors de l'esquí de muntanya al nostre país, i en va ser un petit homenatge. Josep Maria Sala, Xavier Gregori, Manel Broch, Enric Faura i Oriol Guasch van estar presents en aquest acte tan memorable.


Cicle de Projeccions de tardor-hivern 2015

17 de Desembre del 2015

Cicle de Projeccions

Cicle de Projeccions de tardor-hivern 2015

“BAGHIRATI-84” a càrrec de Juan Tomás, Sergi Martínez, Juan Carlos Aldeguer (Pato) i José Luís Moreno.
Dijous 17 de desembre a les 19:00 al Museu Municipal de Badalona.
"Hace 30 años cayó en nuestras manos una foto inenarrable de una pared de roca y nieve en un seismil del Himalaya indio. Tan imprescindible nos pareció escalarla que a los pocos meses estábamos allí, dudando de nuestras posibilidades, para intentar crear una nueva ruta en un big wall de 1.400 metros, que fue también un recorrido iniciático por nuestro interior y por la India" (Juan Tomás).


Cicle de Projeccions de hivern-primavera 2016

19 d'Octubre del 2015

Cicle de Projeccions

Cicle de Projeccions de hivern-primavera 2016

A les Dijous 5 de Novembre a les  20h30 al CEB. presentació de l'audiovisual “Vivències. Tirant mà de la memòria”, a càrrec de Jordi Pons.

Avís informatiu: aquest lloc web pot utilitzar cookies per millorar la seva navegació. Si vols veure el contingut d'aquest lloc web hauràs de acceptar les cookes segons la legislació vigent al nostre país. Si no acceptes, no podràs continuar navegant pels nostres continguts. Cliqueu per acceptar les galetes.