Escalada

Via Carisma Agulla de la Mamella Montserrat

Dissabte 26 de Maig del 2012

Pasant la Pastereta pugem cap a l´agulla de la Mamella,superant primer la canal equipada del Llaurer i d´aqui agafar un corriol a l´esquerra que un cop passat l´agulla de la Roca de San Cugat ens trobem a la mateixa dreta aquesta altre agulla que es la Mamella , La via comença desde sota de tot .Via de 115 m. cuatre llargs,grau V+,A1 oberta a l´any 2000 per en Pages,germans Masso i Rovira.
Com quasi totas las vias hi ha un llarg que es el que dona caracter i cal ressaltar,doncs amb aquest cas ,es el tercer llarg ,que comença a l´esquerra
d´una fissura amb uns passos de v+,seguidament amb Ae continua amb un pas de A1 i d´aqui un flanqueig sortida amb lliure cap a la dreta i amunt per la placa , uns metres de grau V amb molt bona roca i pressa,aixo si, els ultims metres
d´aquest llarg molt expossats sense cap assegurança.Via recomanable quedante amb molt bon record.Rapelem per la cara sud,un rapel de 50 m. fins la canal que ens queda a la nostre esquerra(molt tapada) i
d´aqui baixar fins a peu de via.Portar 10 cintes expres,tascons petits,algún cordino per escanyar un pitó i estreps,si no es te el grau 6b,com es el nostre cas.