Escalada

Via Anoiram Serrat de la Pastereta Montserrat

Dissabte 14 de Maig del 2011

Sembla ser que fem la tercera repetició d´aquesta via de quatre llargs i 190 metres de grau 6, obligat v+. Primer llarg IV grau de 50 metres i sols un parabolt. Segon llarg V+ 55 metres amb roca trencada de mala qualitat i que per mes que es repeteixi i es neteji, sempre la roca serà dolenta, amb un parabolt i dos pitons. Tercer llarg, uns 10 metres de V grau, amb placa de roca excel·lent i la resta ja baixa el grau i també la qualitat de la roca, els últims metres del llarg amb bastanta terra fins arribar a la reunió, tres parabolts. Quart llarg, 30 metres, sortida de 6a. grau amb placa, continua amb un diedre fissura, amb passos aeris altre vegada amb roca trencada, ben equipat amb pitons i parabolts fins que baixa el grau. Descens seguir pujant caminant uns 10 minuts fins arribar al camí de marques blaves i avall per l´esquerra fins al cotxe. Porteu friends, bagues llargues, unes 10 cintes expres.