Escalada

Via L´aranya Al Serrat de las Garrigoses de Montserrat

Dissabte 27 de Novembre del 2010

Via de 270 m.(des de el camí de la Sta Cova, passat las coves de Salnitre)ja que la part de baix de dos llargs,pràcticament no es fa mai,entre altres perquè es molt perdedor.Grau v+ A 1,que consta de set llargs.Amb general poc equipada,amb espits,algun parabolt,i algun pont de roca,amb cintes bastant podrides,les tres ultimes reunions amb mallons per rapelar,las reunions amb bastant mal estat, doncs els cargols mol rovellats, els espits d´aquestes fluixos i agafats amb unes brides de subjectar els cables de la corren.Via un tan exposada,però cal dir que la via permet posar-hi tan tascons i friends a las fissures per protegir els passos.Cap a la mitat de la via,es te que flanquejar a la dreta a buscar una fletxa pintada a la roca indicant la continuació, aquest tram es d´enllaç de grau III.En resum dels set llargs que te la via,cinc d´ells valen molt la pena,sempre que tinguem en conta que es una via semiequipada, però que et permet disfrutar a l´hora de ficar-hi friends per a tot arreu als passos mes exposats.
Material,friends,tascons,cintes expres,bagues.Nosaltres rapelem els tres ultims llargs fins a la feixa i d´aqui tirem amb direcció a las covas de salitre a buscar una canal,que quasi desgrimpem ja que esta molt descomposta fins a trobar un parabolt amb mallo,i d´aqui un altre rapel fins al cami de tornada .
Cordada.Pani,Joanet,Jordi

arriban a la segona reunio