BTT

PEDALS D'OCCITÀNIA

Dilluns 27 de Juliol del 2009

Ja fa temps que anava al darrera de fer aquesta sortida ja que s'en parlava molt bé. Vaig parlar-ne amb l'amic Claudi de Montgat i ens varem posar en marxa aviat, dit i fet. Així el dia 25 juliol ales 6 del matí anem cap a Viella i a les ja som a dalt de les bicis en direcció ARROS - VILAMOS -BOSSOST. Primera parada i primera punxada, ens filem seguidament cap el PORTILHON -SAINT MAMEL i per fi LUCHON.

El dia 26 sortim de Luchon amb punxada a la roda d'en Claudi, direcció Sant Aventin. Comencem per perdre'ns però en sortim bastant be i anem en direcció BOURG D'OUEIL, aquí comença l'etapa seriosa, tenim davant del nas ANETO -CRESTAS SALENCAS-CRABIOLES- PERDIGUERO-PORTILLONS etc, això és de pujada però i quina baixada fins Saint Bertrand de COMINGES. Dormir i sopar de puta mare. El dia següent es presentava lleig.

Ens va ploure tot el dia amb gran volta que es fa per HAUTE GARONNE. A les 2 de la tarda haviem fet 10 km, de vergonya i ens en quedaven uns 60 per fer. A les 20.30 arribem mullats fins les orelles a COL MANTE, pistes de esquí, dutxa d'aigua calenta, sopar i dormir. El dia següent tot estava xop i la bici patinava molt, això vol dir que empenyerem la bici pels fangars, i quina por. Els 20 km últims li vaig dir a en CLAUDI que féssim per carretera. MELLES -LES -BOSSOST-VIELHA dinar i cap a casa. Total 227KM, però a nosaltres se'ns va trencar el comptaquilòmetres i en varem fer algun mes.