Escalada

Serrat dels Monjos Via Alta Fidelidad

Dissabte 17 de Gener del 2009

Via de cuatre llargs i 150 metres,bastan variada amb fisuras per equipar,resalt de blocs i roca duptosa amb alguns trams ,els seguros son espits amb cargols de allen i algun clau ,el primer llarg li marcan v grau,pero tots varem coincidir que podia ser v+.La arribada a la reunio del segon llarg,la varem escalar amb tendencia a l´esquerra i surt un pas molt finet i sense asegurança , per mi li podriem posar 6 grau, i que despres veien la resenya el marcan pujan per la dreta i es cuart grau. El 3 llarg a la ultima part,lo normal es que veien el seguro et pasis de la reunio,dons aquesta queda amagada a la dreta, tenint que fer un flanqueig una mica tonto i exposat i sense res que o marqui,o sigui que lo normal es pujar per la placa i despres desgrimpar una mica a la dreta finsa trobarla. El 4 llarg superar una serie de blocs fins a un pas que li marcan Ae ,pero aqui jo li posaria v grau,dons no vaig veure aquesta dificultat per enlloc.
Un mati molt bo i una via disfrutona,la baixada repelar per el mateix rapel de la via picnic de uns 50 metres una mica volat.