Travessa per Vall de Gaube - Vall de Mercadau

Dijous 28 de Febrer del 2008

Vam sortir el dia 28 des de casa per arribar a Pont d'espanya i pujar fins al refugi de les Oulettes de gaube. Plovia quan vam arribar-hi.

L'endemà vam remuntar fins als colls des Mulets i d'Arratile per baixar cap al refugi Wallon. Neu excel.lent - tres dits de neu pols acabada de caure sobre la neu que ja hi havia- al baixar del coll es Mulets. En canvi de l'estany d'Arratile cap avall neu molt dolenta, pesada i perillosa. I això que només érem a la una del migdia!

L'endemà vam provar d'anar a La Gran Fatxa, però vam errar per unes traces i vam acabar pujant al pic de R. Pantet 2867 m. Va resultar esquiable fins gairebé a dalt. Molt bones vistes sobre Pic de Cambalés i la seva paret Nord. I ningú més, es clar.

Baixant, i veient que de nou abans de les dues la neu estava pitjor que a finals de maig, vam decidir deixar-ho per la vall de Mercadau fins a Pont d'Espanya i anar a escalar en roca.

Sortida feta per en Jordi Gutiérrez, en Mauri Nialet i en lluís Pujol

La cara nord del Vinhamala sortint del refugi.