Una sortida hivernal i variada

Dissabte 2 de Febrer del 2008

Un cap de setmana d’Hivern!

Dissabte 2 de febres, cinc de la matinada , sona el despertador. Un cafè, acabar de posar les coses al cotxe i ja està, em quedat amb la Yolanda , posem les seves coses i anem buscar a la Sílvia per enfilar cap els Pirineus. El cotxe va a tope, quatre parells d’esquís, amb les seves corresponents botes més el material per fer el cim. El trajecte ràpid i tranquil, encara que el dia no sembla gaire bo. Només passar el túnel hi ha una petita enfarinada però els cims no es veuen molt nevats. Són quarts de deu hem arribat a....
LES ANGLES, primer destí del cap de setmana , el dia es comença a obrir i sembla que encara que fred serà un dia magnífic. Un esmorzar ràpid i ja està, a la cau dels forfaits, tot va rodat, jo com no escagarrinada, per què això del esquis no és el meu fort. Però la neu està molt bé i les pistes són amplíssimes així que poc a poc vaig guanyant confiança i encara que sempre arribo a quarts de quinze m’ho passo bé. Són les quatre fem la última baixada , ja que hem quedat a l’aparcament de les Boulloses amb la Cristina i el seu germà , Jose Maria, A les cinc ens trobem preparem les motxilles i una horeta fis el refugi on ens donaran de sopar i ens oferiran un rasses per a passar la nit.
El refugi a tope, francesos i catalans però correcta.
Diumenge , volem fer el Carlit, en Pep i la Sílvia han deixat els esquis a baix no hi ha suficient neu . Després d’esmorzar comencem la nostra expedició, el dia està tapat hi ha una boira baixa que no ens deixa veure gaire cosa, però les petjades enmig de la neu ens guiaran, o això ens creiem. El lloc magnífic , no trobem a ningú en tot el dia però les petjades no ens porten a bon ports sinó molt mes a l’oest, i acabem fent el pic de les Xemeneis, mira un cim nou, per què el Carlit. Malgrat això i les condicions de la neu a la tornada , on a cada passa t’enfonsaves fines el maluc estàvem contets i ales cinc estàvem al cotxe amb un vent gèlid que ens va dificultar posar les coses amb tranquil•litat al cotxe però desprès una petita parada a l’àrea del túnel ens va refer pera poder arribar a casa sense caravanes i a bona hora.
Moltes gracies a tots els participants , Núria

Dalt del cim de la Xemeneia