Pic de l'Estanyó 2.915m (Andorra)

Dimecres 5 de Juliol del 2017

Excursió familiar al pic de l'Estanyó per la vall de Sorteny (Andorra).
El dissabte comencem a caminar sota una pluja suau, però que no molesta, cap al refugi de Sorteny. Allà deixem el material que no necessitem i continuem fins al collada dels Meners, on desistim de continuar fins al pic de la Serrera pel vent i l’aiguaneu que està caient. Tornem cap al refugi, que està molt ben equipat, on sopem i passem la nit. L’andemà al matí sortim en direcció a l’estany de l’Estanyó per continuar cap al Roc del Rellotge i anar caranejant fins al cim. Tot i alguns núvols, l’ascenció transcorre sense cap inconvenient. La temperatura és fresca i fa més agradable caminar que no pas amb la calor pròpia del mes de juliol. El vent moderat tampoc impedeix gaudir de l’excursió, de manera que tots arribem al cim. L’Elsa, amb 7 anys, és la més petita del grup, i és el cim més alt que ha aconseguit fins al moment i la diferencia d’edat amb la més gran, de 13 anys, ni es nota pel ritme viu que porta tant a la pujada com a la baixada.
Excursió feta per l’Elsa, l’Eric, l’Alba, l’Ariadna, la Laia, la Núria, la Sylvia, l’Isra, en Pere i en Quim.