BTT

Btt pel Catllaràs, una remullada com feia molt de temps

Dissabte 1 de Juliol del 2006

El cap de setmana 1 i 2 de juliol ens en varem anar a ciclar per la Serra del Catllaràs al berguedà. Dissabte sortint del camping l’Espelt en direcció a la pobla de Lillet per desviar-nos cap a la serra del Catllaràs. Una pujada asfalta fins més amunt de l’ermita desprès continuem pujant per arribar al mirador de la lluna , des del qual varem poder observar un espectacle de llamps, trons i cortines de pluja que ens amenaçàvem. Un cop dinats i quan comencem a baixar la pluja ens agafa i ens refugiem en un petit refugi més d’una hora fins que veient que no anava parar ens enfrontem a la pluja i arribem al càmping ben molls .El diumenge cap a Coll de Pal per una pista que surt del costat del càmping. Amb uns rampots finals durs, que ens porten fins la casa que hi ha de la diputació un parell de quilometres abans del coll, ja a dalt baixem per les pistes de la Molina i tornen al càmping per carretera passant pel coll de la creueta i Castellar de n’Hug.

L'escolanet del catllàras. (núria Gómez)