Notícies
Junta


La Paraula i la Muntanya, lectura col·lectiva

Dijous 5 de Febrer del 2026

La Paraula i la Muntanya, lectura col·lectiva

La Paraula i la Muntanya, lectura col·lectiva

El passat dimarts 3 de febrer, al local d'activitats culturals "Per a tu"  vam fer una lectura col·lectiva d'alguns textos matinals dels que en Jaume Suñol envia cada matí al seu grup de whatsap de "Jubiletes", al mateix temps que en Rufi envia també una foto amb la sortida de sol del matí.
25 lectores i lectors  van donar veu a uns curts escrits plens de sensibilitat, estima per la muntanya i per les persones, i de vegades també, de fina ironía. La lectura anava acompanyada per les fotos matineres d'en Rufi.
Va ser un acte entranyable amb una assistència d'unes 70 persones i que es va fer sense que l'autor en sabés res per avançat. 
Una bona sorpresa ben agradable !
( Imatge de la lectura )

Moltes gràcies a Joan Estrada per cedir-nos el seu local d'actvitats culturals "Per a tu" del carrer Sant Anastasi, i al seu net Roger per la feina que hi va fer. 

A CONTINUACIÓ adjuntem els textos que es van llegir: 

La Paraula i la Muntanya

Galeria d'imatges
La Paraula i la Muntanya, lectura col·lectiva

Lectora

Lectora

Avís informatiu: aquest lloc web pot utilitzar cookies per millorar la seva navegació. Si vols veure el contingut d'aquest lloc web hauràs de acceptar les cookes segons la legislació vigent al nostre país. Si no acceptes, no podràs continuar navegant pels nostres continguts. Cliqueu per acceptar les galetes.