Junta

CEB - Comunicat afectació COVID-19

Divendres 13 de Març del 2020

Benvolguts i benvolgudes,

Davant la situació d’emergència generada per l’afectació del COVID-19 i seguint les recomanacions de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física i de la FEEC, des de la Junta Directiva del CEB hem pres la decisió de suspendre o ajornar les activitats que teníem previstes, com a mínim, 15 dies, a l’espera de veure l’evolució de la situació. Tan mateix, la seu de la nostra entitat romandrà tancada com a mínim fins al 30 de març. Per qualsevol gestió o consulta, sempre us podreu adreçar a la nostra adreça secretaria@cebadalona.org on us atendrem cordialment.

Preguem la vostra compressió i encoratjar-vos a seguir les recomanacions que ha anunciat la Generalitat per tal de protegir els nostres conciutadans i el nostre servei públic de salut.

Tan bon punt es normalitzi la situació i sempre seguint les recomanacions dels organismes públics de la Generalitat i ajuntament de Badalona, us ho farem saber i reprendrem l’activitat.

Cordialment,

Centre Excursionista de Badalona